2007-12-23

Snart julafton...

Ja nu har det hunnit bli dan före doppar dagen, men vi har inte sovit ännu så inte riktigt än. *ler*
Idag har vi varit iväg och firat Maria som fyllde igår(fredag).
Jag har sprungit runt på stan som en svan efter min bror, vet fortfarande inte riktigt varför jag gjorde det, skulle ju inte ha något på stan, men jag fick en promenad och Sebastian sov en stund i vagnen.


Vi har ställt iordning julgranen. Handlade lite nytt på IKEA när vi var där i fredags till julgranen. Silver paket och lila julgranskulor. Tänkte jag skulle byta färg, så sagt och gjort. Granen går i lila och silver i år. Fasen vad billigt det var!

Har köpt en stol till sebastian så nu kan ha vara med vid bordet, men har inte kommit in till köksbordet ännu, passade ju fint att mata honom med gröt vid soffan oxå =)

Har bakat lite julgodis idag och tänkte baka pepparkakor imorgon, ska bara komma ihåg att plocka fram degen i tid.
Ska hälsa på mamma en sväng imorgon så att hon får sin julklapp!
Har vart lite halvbökigt att fixa dem, men men.... det löser sig ju alltid i slut änden =)
Imorgon är det även ett besök hos pappa och Kerstin. Ska äta skinksmörgås! Pappa gör ALLTID den bästa julskinkan!





En liten sötis dagen till ära:

1 kommentar:

E-line sa...

rubriken lyder snarrt är det jul.... men du fyller ju idag! GRATTIS!!!