2008-06-13

Tiden går för fort...

Som vanligt när jag tänker att jag ska uppdatera så kommer något annat ivägen....igen.

Vi har tagit första doppet ute =) Det blev Hos Kena och Marie i Frövi i deras pool. Sebastian tyckte först att det var lite läskigt, men vande sig snabbt och tyckte nog att det var riktigt skönt.Sebastian och jag i poolen

Sebastian trött efter badet


Jag kvar själv.

Det var riktigt skönt att bada så nu vill jag ännu mer ha hus med tomt och pool =)

Mer kommer sen, vi var ju på stora holmen igår på avslutning med OP-familjecentral.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad skönt det ser ut! "vill också ha"...

Anonym sa...

Precis vad skönt det ser ut! :-) Skulle vara nöjd med en lite plast pool att plaska i men inte på en balkong! Vill oxå ha hus istället eller iallfall uteplats!