2008-09-08

Personlighetstest...

Har ju som alla andra som jag tjuvläser lite ibland gjort ett personlighetstest. Egentligen var det Jerker som gjorde ett och skickade länken, å sen läste jag att det var fler som hade gjort det =)

Men här kommer resultatet:

Din personlighetstyp:
Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.


Karriärer som skulle kunna passa dig:
Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.


så vi får väl se hur det blir med allt... kanske ska sadla om =P

När vi kom hem nu ikväll så skulle Jerker göra frukost mackor. Då kommentaren kom:
-Jag ska försöka äta upp korven innan den tar slut... (måste ju bara dokumenteras någonstans.)

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du får hälsa Jerker att lycka till med korvätandet ;)p

Anonym sa...

Haha ja men han har ju rätt! Bäst att äta upp den innan den tar slut "asg" =) VD tycker jag låter bra. Så kan du få anställa mig sen =)