2011-07-05

njuter?


Sebbe är hos mormor, Jerker i Uppsala och oscar sover....det är så fruktansvärt tomt här hemma. Bara en så enkel sak som att inte behöva stänga dörren när man ska duscha för att inte störa Sebbe när han sover... Hans dörr stod öppen och sängen skrek alldeles tom.


Idag har jag varit på stan och handlat en del som jag kanske inte skulle ha behövt, men det känns ändå bra att fått med sig det hem =) Blev en present till Sebbe, en julklapp och lite kläder.


Väl hemma var det så tomt att jag kom av mig. Satte mig på en stol i köket och funderade på varför jag valt att låna ut vildbasen. Men får tänka att mormor behöver lite kvalitativ tid med honom. Annars har man ju hittat på saker när man lånat bort honom. Är inte så att jag lånar bort honom hur som helst. *ler* tror det är jobbigare för mig att han är borta än vad han tycker.


De hade varit på musée. Mamma hade funderat på om han var lite liten men det hade gått jättebra och han hade tyckt att det var roligt. Sen hem och laga mat, ut och leka.
Mamma ringde nämligen lite frågande om när han brukar lägga sig i vanliga fall, eftersom han var så jätte trött och kl var bara halv 6 =)


Nu ska jag tvätta av ansiktet och inta lite bubbel =)

Inga kommentarer: