2011-08-30

Lite av varje...

Eftersom vi har ett par vänner som gift sig och att vi inte kunde komma så har jag gjort ett kort till dem.
Men har ju inte kunnat lagt upp det innan de fick det =)
Insidan ser ut så här, blev rätt nöjd med det, och hoppas att det var uppskattat.

Nu kan lillskit sitta själv, om än lite ostadigt, men man måste inte hålla i honom längre =) Vilket är en fördel, men nackdelen är att han vill inte ligga ner speciellt ofta längre och eftersom han inte rullar eller tar sig fram på något annat sätt så förstår jag honom. Gåstolen är guld värd fast han plockar ut burkar och äter på vaxduken =)
Idag var vi till kyrkis och Sebbe hade som önskemål förra gången att de skulle få göra ansiksmålning. Förra terminen vågade han inte riktigt och när han hade fått lite färg på kinden så ville han ha bort den på en gång för att det var lite olustigt, men idag blev han fin =) Eller jag gjorde så gott jag kunde, men en kille som inte satt still =)
Först fick vi måna händerna innan han vågade låta mig måla ansiktet.
Idag kom get hem en tröja till Sebbe från Pumpalot.se
En tröja som kompisen Mlir fixat till honom! Så snällt!
Jag som trode att jag skulle få en lugn och fin kväll eftersom killarna somnade tidigt idag...men så fel man kan ha det, har haft en gaphals som har skrikit nästan konstant i 1,5h utan att knapt titta upp. Så tröttsamt. Och jag förstår de som bara lägger sina barn för att skrika av sig, och då har jag det inte alls jobbigt, för detta har hänt bara ett par gånger tidigare.
Nu hoppas jag på att han har somnat för natten så att jag kan fixa det lilla sista så jag också får sova lite. Sebbe kommer väl att vakna tidigt som idag, eftersom han somnade tidigt. Men jag höll honom vaken till kvart över 7, han höll på att somna i fotöljen vid 5.
På återseende!

1 kommentar:

E-line sa...

Kortet var superfint! Tack :) Vad häftig Sebbe var som tiger :)