2012-09-10

Länge sedan

Ja eftersom min telefon har strulat och nu har den bestämt sig för att inte hitta någonting på minneskortet. Det vill säga att jag inte har några bilder, och jag kan inte blogga ska se om jag ska få ork att fixa det.

Igår var jag in till Örebro och flög luftballong. Fick det i present när jag fyllde.
Det hade ju kunnat vara lite bättre väder, eller kanske inte. Vi hade det rätt bra. Jag hade klätt mig för att det ev skulle vara lite blåsigt där uppe, men ska jag göra om det ska jag inte ha på mig så mycket.
Man fick t.ex på sig mössor mot vämen så inte håret skulle krulla sig, så det blev varmt kan jag säga.

Från början trodde han som skulle flyga oss att vi skulle ta oss mot kumla, men vi hamnade i götavi och mantorp. Så hela stan flög vi över, tyckte vi kunde mellanlanda på helikoper plattan på USÖ, men den åkte vi förbi.
Vi åkte över rynninge och myrö, tittade till sommarstugan, innan vi sakta gled mot det gärde som vi tillslut landade i.
Efter att ha kolliderat med ett par granar så tog vi i backen. Den sista granen tog vi toppen på =)
1,5 meter kortare blev den granen.

När vi landat fått ner ballongen och ringt till följebilen som inte riktigt var där vi var.
Vi skålade i champange och så blev vi "bubblade" till herting och hertinna av Mantorp.
Så efter att ha fått champange i håret så var det bara att åka hem och duscha.

På återseende =)

Inga kommentarer: