2007-11-29

4 månader...

Ja idag blir lillkillen 4 månader, fasen vad tiden går fort....

Var iväg på BVC och vägde och mätte idag.
Han har blivit 61cm lång, 41,5 cm runt huvudet och väger 6350g.
Ska dit i början av januari och få 5 månaders sprutan.


Skulle träffa en kompis idag som jag inte träffat på ett tag nu, men det blev inte av :( lite tråkigt, men vi får ta igen det lite senare.

Var uppe en sväng på stan ivarje fall och träffade Åsa med son och man (fast mannen såg vi inte så mycket )

Har skaffat en stegräknare, skulle kolla lite hur mycket jag går, för vissa dagar känns det som att jag går super mycket och vissa nästan inget alls.

Tänkte jag skulle föra statestik över en vecka så jag åter kommer.

Kram kram

1 kommentar:

E-line sa...

Han e stor nu. Och glad :D På midsommar kanske han tar din bil o sina polare o drar till kusten.