2007-11-13

Sjuk.... :(

Jaha.....då har man blivit sjuk...


Inte skoj, men idag har det vart riktigt skönt Jerker stannade hemma från jobbet så jag har sovit i stort sett hela dagen, det är inte likt mig när jag har feber och är förkyld, så antar att det är lite värre än vad det brukar vara....


Var riktigt länge sen jag snöt sönder näsan, men nu är den stor, röd och ond :(


Igår var min bror barnvakt i stort sett hela kvällen, det var riktigt skönt.
Badade och låg i sängen :) Det behövde jag





Se så bra man kan ha det *ler*



Idag ringde de från butiken "våra små" gunghästen (elefanten) hade kommit :D
Så nu blev Lina lite glad och Sebbe ska få en gungelefant :)


Kommer nog inte kunna använda den rikgit än, men de skulle sluta tillverka den så då passade jag på att beställa en :D

2 kommentarer:

E-line sa...

Jag o Larsa kan prova elefanten, så den funkar tills han fyllt lite äldre ;) Krya på dej!

Lidonia sa...

Ja det kan ni få göra, men vet inte om jag vågar sätta mig på den *ler*