2008-02-20

Nu är slutet nära!

Ja det kan man verkligen säga.... 40 min så är speed slut för denna omgång.
Då bygger Exidium klart sitt världsunder....
Kl 11:34 står det klart :D
Sen ska jag ha lite semester *ler* (tycker Jerker blir skönt i varje fall)

Men har fullt upp nu för tiden känns det som, så det ska bli skönt. Men tror faktiskt jag kommer att sakna det. Men spelar lite med mlir på en annan server så får väl titta in där lite då och då istället.

Idag ska jag ut med mammorna :D ska bli trevligt!

Kanske uppdaterar senare, nu när spelet har sitt slut så nära så komemr jag nog att vara lite duktigare att skriva här :D

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!! Kanske du kan vara social igen ;-P hehe nej då, hoppas det gått bra för dig! Hoppas det gick bra att jobba i helgen! Själv har jag börjat vfu nu igen och ska vara på det i 5 veckor. Jag hör av mig nån dag! Kram