2008-02-28

Nya äventyr...

Idag har det vart fullt upp!

Först sätta sig i telefonkön till CSN, skulle bara kolla om jag kunde betala in lite extra ;) Det fick jag *ler* Så nu är jag helt klar med mina studielån :D Känns skönt!

Sen ringa till pastorsexpeditionen för att boka doptid. Och sagt och gjort, men det blev en prel. bokning då jag måste kolla lite med bror.... (har beslutat att ta datumet, ska ringa och bekräffa imorgon)

Ut och träffa "fia" och Thyra för att gå upp till öppna förskolan och hälsa på lite småttingar och delta i babysången. Idag var det det ordinarie ledaren som höll i sången och det är såååå mycket bättre =)
Sen stämde vi träff med Sara och Liv. Sen bar det av på en liten promenat runt slussen och tillbaka upp på stan för att inta lite lunch.
Iväg till panduro för att hämta sakerna som har kommit, så kan jag fixa allt inför dopet...


Sebastian var på upptäcksfärd här hemma under kvällen och när jag tittade till honom så hade han leksakslådan i munnen =)


Imorgon bär det av till Sollentuna och Syfestivalen, ska träffa Mlir där och hennes mamma och moster. Sen ska vi ut och göra sthlm innan tåget till norrköping går. Så kommer hela familjen att vara i norrköping i helgen!

Kram

1 kommentar:

E-line sa...

Hej hej! Här hade det hänt grejjer! Grattis till sebastian som fyller 7 mån idag! Ta det lugnt i helgen med alla nålar, saxar o andra sybehör...!