2008-03-07

Natt-Jobb-Magsjuka

Jadå, nu har jag jobbat snart två nätter igen =)
Går magsjuka på jobbet, eller ja det har inte riktigt slutat, men den har förflyttat sig från ett hus till ett annat, men peppar peppar så har jag klarat mig.
Ska jobba imorgon natt oxå så får hoppas att det är lungt och att jag får sova ordentligt idag på dan...
Jerker ska ta med sig Sebbe till Frövi och snål äta lunch hos sin far, sen hjäla Per med nå biltjosan (som vanligt)
Men jag är glad så länga jag får sova, skulle kunna lägga mig och sova nu, men det verkar dumt eftersom jag snart ska ut och jobba.

Har fått hem bilder som jag beställt =) så trevligt så nu ska jag försöka ha lite tid till att scrappa.

Men som vanligt så finns väl inte tiden riktigt där som man skulle vilja ha det.
Så kanske det är för de flesta... jag vet inte.

Nej nu orkar jag inte skriva mer...

Hadé!

Inga kommentarer: