2008-03-25

Påskfestival...

Japp då har den gått av stapeln igen, 26 året =)
Det har vart full fart uppe på GIH. Jag har hållit mig i bakgrunden för en gångs skull. Höll mig vid maten och kokade kaffe och fyllde på med sallad, bestick, bröd och saft.
På Lördagen var det Afterparty och vi var faktiskt där :P
Vi tog bussen hem, funkade faktiskt riktigt bra det där med sms-biljett.

Sebastian sov borta för första gången och det hade gått jättebra. Var inte speciellt orolig då jag vet att han gillar John och Maria. Han hade blivit ompysslad i Nora hos Marais föräldrar.

Idag har jag vart iväg på babysång och sen blev det en heldag på stan.
Handlade pennor till dopet, se om det blir bra.

Håller just nu på att fixa klart björnarna till dopet. Men de är mer än halvklara. Har gjort klart ena typen av servetter.
Får väl ta en bild innan vi serverar så får ni se hur det ser ut :)

Inga kommentarer: