2008-03-18

Sjuk :(

Ja då ligger man sjuk :( såååå tråkigt, har inte riktigt tid att vara sjuk.

Skulle baka bullar idag, men det får bli en annan dag....
John skulle komma över och ta Sebastian under tiden jag bakade, men han fick träffa Jerker och Sebastian på Java ett tag istället.
Får se om jag orkar imorgon...
Inte helt skönt när man vaknar mitt i natten och har sån frossa så att man inte kan röra sig :( var tvungen att gå på toa och efter den så hacka jag tänder. Men efter att Jerker fick lägga på mig en filt och ett exra täcke så vart det lite bättre...


Idag har jag ägnat åt att sova, vilket inte är så vanligt att jag kan göra när jag "bara" har feber. Så riktigt bra är jag inte.

2 veckor kvar och idag fick vi ett paket på posten. Tror ni att jag är nyfiken?? Men får inte öppna....
Allt är långt ifrån klart :( måste klippa ur de sista björnarna, vinflaskorna som jag tänkte ha som vaser säljs inte längre (tänkte jag skulle få dricka lite vin i påsk)
Men får komma på något annat att ha som vaser.
Beställa tårta, men har fixat så att smörgåstårtor kommer på plats.
Bullarna skulle ju bakas, men det finns ju nästa vecka oxå.




Sebastian var hemma hos mormor i lördags =) tror han hade det trevligt, mamma hade tagit några kort på honom...


Å så har han ju fått tänder och då måste man ju börja borsta de små "risgrynen"

det har ju tandhygnisten sagt =)
är tydligen rätt vanligt att "våra" barn i sverige inte har så välskötta tänder tyvärr....
Men bara man får in rutinerna på detta borstande så ska det väl gå vägen =)


2 kommentarer:

E-line sa...

Herregud människa! Lägg dej ner o va sjuk en stund. Bullarna hinner bli bakade :) Önskar Sebastian sej något speciellt på den stora dagen?

E-line sa...

Krya på dej! ...föresten!