2008-04-12

Liten lek...

Reglerna är:
Förnamn = Mellannamn(förnamn, men inte tilltalsnamn)
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Jag heter Maria Grindenborg och bor på resecentrum i Örebro.
Jag är 60 år, och jobbar som deltidsbrandman och är gymnast.
Jag gillar att diska och titta på bilfilmer. Bada ångbastu och spela bingolotto.
Jag har ett barn och ett på väg.
Jag har rött hår och gråa ögon.
Jag älskar hårdrock och trance och min favvo artist är Garth Brooks

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi den var rolig! Ska jag sno till min blogg!

Javisst var det dyrt! Anders ska fixa det andra nu så det kostar väl inte hälften ens! Nej hydro här är allt för dyrt!

Kram

Li sa...

Grindenborg? Det heter en kille på mitt jobb. Han är från Norrland och heter Daniel i förnamn. Kan det vara samma månntro? Världen är liten...

Lidonia sa...

Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning, har nog bara sett en skymt av honom (om det var han) Ser sällan våra grannar....