2008-04-14

Mycket nu....

Ja hela helgen har ju gått alldeles för fort och nu är snart måndagen till ändå oxå. =(
Men men.... Har levererat en kub idag, Carina vart nöjd och vet om hennes dotter ska få den eller om hon skulle behålla den själv.

Själv har jag vart hemma hela eftermiddagen och tyckt synd om mig själv, i varje fall en liten stund *ler*
Jerker har smittat mig med rinnande näsa och feber, halsont (men bara på kvällar och morgonen) Skumt!



Sebastian har fått en "lära gå stol" Men enligt en del så ska det ju hämma gå lärandet. Då de lär sig att de kan sitta och sparka sig fram. Men skulle det vara så i detta läge så är jag nog inte mer än nöjd, då han gärna vill försöka stå och gå fast han inte kan och inte har ballansen ännu.
Jerker gick vid 9 månader likaså jag....så ni kan ju ränka ut resten själva *ler*




Å så har Sebastian och Thyra flirtat igen, tror nog de är ett par igen *ler*

De var riktigt söta våra små älsklingar!

3 kommentarer:

E-line sa...

Vilken casanova!

Lidonia sa...

Absolut!

Anonym sa...

Vad söta de är ihop! Kul med kort! Snart går han ska du se!