2008-08-26

Norrland...

Eller vad man nu ska säga, vi är uppe i Hållen/Gottne ett par mil från Ö-vik.
Har vart här i snart en vecka och tänkte fara hem imorgon kväll.
Det har vart fullt upp och mycket har hänt.

Vi kom upp på torsdag morgon, lite frukost i magen sen var det bara att lägga sig och sova en stund så man orkade med dagen, själv hade jag fått halsont under resan hit så det var mindre skoj.
Vart bara en snabbsväng in till stan och handla halstabletter på apoteket. och trissor till polermaskinen.

Helen å Peter, å Elias kom och hälsade på och vill titta till Sebbe. Sen blev vi inbjudna på middag på söndag kvällen efter att vi vart på tur =)

Lördagen vart det upp på stan och skulle titta när de dansade squaredans på torget, men vi kom precis när de var klara. Hörde sista låten när vi gick från bilen. Så typiskt, men vi kom ut.
Skulle åka och titta in en bilträff, men nöjde oss med att åka förbi och titta från bilen, var inget av intresse.
Vidare till Hampnäs där dansen höll till och sa hej till lite folk =) Sen hem för att sova middag jag var helt slut.

Söndagen höll vi till på Ulvön, vi åkte från Köpmanholmen och ut. Kommer bilder därifrån sen.
Jättefin utsikt från ön!
Sen hem för att byta på Sebbe och sen till Helen å Peter för att äta middag.

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort tidigare. Jag har plockat lingon... ja det har jag ju faktiskt gjort, men aldrig 12 liter =)
Ska nog bli lite mer imorgon, ska överaska pappa med lite.

Natti natti


Inga kommentarer: