2008-08-09

utvilad...

...ja nu har jag sovit lite i varje fall, sen om man någonsin blir helt ut vilad vet jag faktiskt inte om man kan bli igen =P

Men lite piggare än igår när jag skrev är jag allt....

Vi har som sagt varit i Läde på semester nästan en hel vecka. Men det var lite småtråkigt då vädret höll oss inne i den lilla stugan. Sebbe blev rastlös och hittade ALLT han inte fick göra och röra.
Vi var ute på promenad och hälsade på kossorna vilket Sebbe tyckte var lite spännande och läskigt, men sen skrattade han. De tittade lika nyfiket på oss som vi tittade på dem. =)

Sen har vi vart nere på Mora och handlat lite. Hittade ett spel till Alexander som fyller nu snart. Vi ska dit imorgon och fira honom och Marit.

Ikväll ska vi ut och äta med Emmelie och Niklas. Får vi se vart vi hamnar.
Sebbe ska träffa mormor så vi slipper ha honom skrikandes vid bordet. =)
Det är inte de fina tonerna längre... de är de HÖGA tonerna, får snart införskaffa hörpluggar så att man inte blir döv.

Just nu sitter Sebbebobbycaren och vrider på ratten och har skoj. Ska snart gå och väcka Jerker så att jag får någon frukst nån gång. Börjar nämligen bli lite små hungrig.

Igår var vi på stan och fixade lite, inhandlade en gåsele så nu är det bara koppel som fattas ;) Kanske kan låna något av mamma. Vill ju inte ha Sebbe springandes runt i vallåkra bland bilarna fri inte.
Köpte lite tyg, tråd och nålar.
Träffade John och Maria på java för en fika sen for vi till Larsa och Eline för lite kaffe å saft.
Sen vidare till Frövi för Jerker skulle vattna hos mor och far. Så jag hoppade av hos Marie så slapp jag böka in och ur bilen med sebbe. Blev bjudna på mat =) Sen for vi hem. Får se om de dyker upp i stan idag.

Nej frukost annars DÖR jag *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

O du hittade en bikini överdel till slut =) Vad tråkigt att det var så dåligt väder, hoppas det är finare nu ett tag framöver! Kram!!