2010-05-28

shoping alltid roligt....

Ja nu har vi shoppat lite =)
Har ett nytt parasoll till utemöblerna som har fått nya kläder. (stolsdynor)
En till takfläkt så vi slipper flytta runt den beroende på viken årstid det är.
Igår kom Jerker hem med en ny tvättmaskin..... funderar på om jag ska premiär köra den idag.
Har inte så där jätte mycket tvätt att bli av med men lite finns det alltid ;)

Skolan är slut för denna termin och jag är färdig USK. känns så bra. Men hittar jag inget jobb så ska jag läsa två kurser till i höst, lite för att fördriva tiden.
Se om kursen demens kommer att hinna komma och att den går andra delen av höstterminen för då ska jag nog söka det oxå...men men.
Den som lever får se hur det blir. Idag ska jag se om jag orkar få ordning på de sista trappstegen eller om mina händer ska fortsätta sova...

kram kram

Inga kommentarer: