2010-10-29

Lite höst mys...


Jag å Sebbe var till örebro och hälsade på ÖF, sen till mormors jobb för att ta sällskap hem till henne.
Hemma hos mormor plockade kastanjer. Som jag skulle göra lite fint med hemma, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Men det får duga fram till att jag kommer till Ikea och kollar efter lite större glaskrukor...
Vi tog en promenad till lekparken så att Nellie fick göra ifrån sig och Sebbe gunga lite.
Han såg rutchkanan pallra sig upp och försökte komma ner, till slut fick han lite fart så att han sakta men säkert gled ner för kanan. När han nästan kommit ner tog det tvärstopp och han hojtar glatt: - Åhh.... vilken fart!
Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen men fick mig ett gott skratt =)
Sen fick jag och Sebbe skjuts till morfar, där Sebbe på en gång hittade tågbanan och aktiverade både mig och morfar med att bygga.
Vi hann gå till affären innan K kom hem och morfar gick... Pappa hann komma och i stort sett möta morfar i dörren.
Sen for vi iväg till maxi och handlade innan vi åkte hem igen.

Inga kommentarer: