2010-11-17

Onsdag...

Ja idag så har Sebbe vart på utflykt som vanligt när det är onsdag på fsk. (dagis)
Han ville ha med sig varm sålad, så det var ju klart att jag fixade det på morgonen.

Under dagen när han var på fsk. så passade jag på att sy klart lite gardiner. Nu är det bara en kvar, men vill se hur den andra ser ut när den kommer upp innan jag gör klart den.
Så nu sitter jag bara och väntar på att Jerker ska komma hem eftersom jag inte ska klättra.... super tråkigt, men men, jag har lovat att jag ska sköta mig.

Tände en brasa, men fick inte sitta och mysa så länge för Sebbe ville baka muffins, med jordgubbar....


Sagt och gjort vi slog ihop en smet och hittade lite jordgubbar i frysen, så det var bara att klicka i. Sen hade Jerker köpt marabou´s vinterchoklad m vanlijsmak. Så den rev jag och strödde på.


Nu återstår bara å se om de är goda =)

Inga kommentarer: