2010-11-21

Söndag morgon...

Ja nu var det morgon igen, alldeles för tidgt enligt mig, skulle allt velat sova en bra stund till.
Men får väl skylla mig själv att jag erbjöd mig att hämta J från öl och wiskey mässan.
Men vi gjorde en kompromiss, jag tog blien till Hovsta och han tog bussen dit, så slapp man hela stan =) Hann se lite mer av sex and the city 2 innan jag åkte och vi kom hem ordentligt.
Det vräkte ner snö när jag åkte hemmitfrån, men det gav med sig efter hand.

Chatarina och jag mös framför brasan och film.
Kan säga att jag är inte van att titta på en hel film, utan börja känna av i kroppen efer ett tag och vile inte sitta still längre...

Vi tittade på the blind side, vilket är en film jag förmodligen inte skulle ha valt bara genom att läsa resentionen, men har sett trailer för den och sa då att den ska jag se!

Nu ska jag fortsätta titta på bilar med Sebbe innan det blir dags att väcka J och få i oss lite frukost.

Inga kommentarer: