2011-04-29

fredag...

....fast det känns som lördag då Jerker är hemma.
Han gjorde sista dagen på Ekholms igår och ska börja nytt jobb på måndag.
Jag kommer bli gräsänka.....se hur det går, men det ska väl inte vara några problem.
Fast det känns att det närmar sig.

Idag har Jerker och Sebbe varit ett par vänder till tippen. Så nu är det lite vårstädat.
Tvättat klädseln till en vagn som ska ut på blocket.
Skulle snart kunna ha egen försäljning på vagnar. Vagnparken bara växer. Beställde en vagn som borde komma innan fredag. Men så kom Jerker hem med en till igår.

Så nu har vi 4 vagnar och en på väg....till 2 barn vad säger ni om det???

Ska väl bygga ihop en vagn av två men det visade sig att den var allt för fin så det blir nog att sälja en av dem istället. Men just nu har jag 3 barnvagnar i hallarna och en i garaget. så några måste bort!

Har gjort citrondricka som ska stå och svalna nu till ikväll eller imorgon bitti jag har inte belutat det ännu. Man brukar ha den stå över natten, men nu gjorde jag den mitt på dan så jag får se hur jag gör.

Nu ska jag se om det är något mer jag kan flytta på lite lätt fr att det ska kännas lite bättre här inne i huset =)
på återseende!

Inga kommentarer: