2011-05-02

måndag

Och första dagen på J nya jobb. Kaffeperkulatorn väckte mig inatt strax före 4 =( Mindre skoj. Tror den väckte Oscar oxå för han började gny och ville ha lite mat.
Måste ha somnat till ordentligt precis innan J skulle upp och packa in både sin och P´s packning i F´s bil som kom och hämtade J vid halv 6. Då sov vi andra så gott.

Sebbe verkade inte vilja missa pappa för han kom 06:40 men då hade J redan åkt för ett tag sedan, lite ledsen men det gick över fort. Han är ju van att pappa redan åkt till jobbet så det var ju inget nytt.

Känns riktigt kallt ute idag, och när jag skulle hämta S på fsk så snöade det, men det övergick snabbt i hagel, postbilen kom precis före mig så jag var ju tvungen att kolla om även denna bil kom med post till mig....och det hade den. Jag har vunnit! 1000kr. Så det känndes ju bra eftersom jag verkligen skulle behöva en ny garderob. Det räcker inte till mycket, men en bit på vägen =)

Nu ska jag sy lite innan det är fullfart här hemma igen!

Inga kommentarer: