2011-05-17

redan tredje veckan...

,,,som gräsänka. Och jag måste säga att det blir bara lättare och lättare.
Visst känns det lite tomt på kvällarna när man sitter själv framför tv:n, men å andra sidan så kommer jag snabbare i säng =)
Vilket gör att jag är lite piggare, fast just nu har Oscar kommit fram till att det är bra att vakna 2 ggr/natt så just nu känns det bara bra att komma i säng lite tidigare för den lilla enegin som jag ev får extra går åt när jag får gå upp en gång till varje natt.

Sebbe är på fsk om dagarna fast jag hinner inte fixa speciellt mycket under den tiden i varje fall =(
Helgerna går fort fast vi har en extra dag. Men jag märker att det är en del saker som man ska försöka fixa under helgerna som jag fixade efter skolan när jag pluggade eller som Jerker fixade efter jobbet på vägen hem.

I helgen var det vårmönstring i Linde, tittade på bilar träffa lite människor och åkte förbi John och Ann-Mari på vägen hem för en liten "nattamacka" Det var trevligt, men blev lite sent =S
På söndagen blev det lite städat, vilket var behövligt. En sväng till Peps och Veronika innan de for hem till Uppsala igen. Det ska bli stor kalas där på fredag =) Funderar på om jag ska fixa ett kort och överasska med på posten.
Kvällen spenderade jag i Arborga med Chatarina =) Det var skönt. En stund utan en massa tjat: mamma, mamma, mamma, mamma.... hehe...snart börjar väl O med det =)

Nu ska jag börja olja in möblerna så att vi kanske kan sitta på balkongen iår. Blev inte så mycket förra året tyvärr...
har i varje fall planterat fint i balkonglådorna så lite sommrigt har vi.

Kram

Inga kommentarer: