2011-10-17

Måndag...

Ja nu är det ny vecka och nya tag...eller hur man nu ska se det.
Lämnade stora killen på fsk i morse och åkte in till stan för att träffa Maria på en fika, men eftersom det blev rätt tidigt så gick vi och tog en frukost på Java.
Så spännande, maria höggravid och är beräknad om en vecka. Var man så där stor och hård??
Ja kanske *ler*
Det blev att strosa runt lite på stan också och titta lite i affärer, var ett tag sedan nu ogen som jag bara gick för att titta annars blir det lätt att jag springer in i den affären jag vet att jag ska ha något för att snabbt åka hem igen.

In till Maria och Amy för att hälsa lite, vara bara Amy där... passade på att hoppa in i brudbutiken bredvid och säga hej till dem, var länge sedan nu. Men allt var bara bra med alla.
En snabbis förbi pappa och sleva i Oscar sin lunch, han var inte så glad när jag parkerade hos morfar och skulle ta ur honom. Han hade precis somnat... men bättre att somna med lite mat i magen.

Sen hem och hämta brorsan på fsk.

Inga kommentarer: