2011-10-30

söndag....

Idag fick vi inte någotn sovmorgon =( Klockan stod på 06:23, men lite sknt ändå när jag insåg att min telefon ställt om sig själv =)

Det blev en tidig frukost, och sen ut för att fixa plats för "skrotbilen" som står som ett skal i garaget. Så nu är alla brädor borta som har legat i en stor hög där.
De flesta utemöblerna är inne, jag hann inte riktigt innan det var en lillskrutt som vaknade och ville vara med. Så då blev det en sväng till Hasse Eriksson som hade söndags öppet för att det var snöskoter dagar idag och igår. Det blev en snöslunga....kan tro jag slipper att skotta snö i vinter, tror det är någon som kommer tycka det är skoj med leksak.

Sebbe och jag bakade en "kladdkaka" men det blev en chokladkaka med dumlakolor i.
Svärföräldrarna var över och fikade, och fick en liten snabbgenomgång hur gps:en fungerade då de ska ut och åka på torsdag.

Söndagar betyder bamsegympa och afropower dans. Känns skönt när man sitter nyduschad i soffan efter ett träningspass.

Lovade C att jag skulle ta kort på det ny möblerade tv/vardagsrum. Men det får bli imorgon....eller nästa dag ;) När jag har ström i telefonen och kommer ihåg det .

Nu är det snart godnatt här hemma. Ska bara fixa lite inför imorgon.

Inga kommentarer: