2008-05-18

Barnfritt...

Ja igår kväll och inatt har vi haft barnfritt...

Det blev middag uta på stan och sen bio.
Det var väldans trevligt... maten var god fast vi fick säga till att det fattades ingridienser på =)
Filmen var bra! J tyckte det var lite väl pinsamt ibland då hade jag ett huvud på axeln *ler*

För att göra kvällen komplett så gick vi hem, J fraför datorn och jag i mitt lilla pyssel hörn...
Sen var det sängen... tvärslocknade båda två... och länge fick vi sova, det var skönt men så här när man sitter och äter frukost så måste jag erkänna att det känns väldans tomt hemma....

Så jag ska bara äta klart så ska vi fara å hämta Sebbe =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha er två i ett nötskal! Men vad skönt att ni fick lite mys o äta middag o bio! Vad var det för film? Kram

Lidonia sa...

Hehehe.....ja det är nog sant...
Det blev filmen dumpad =)