2008-05-21

Tvättdag!

Ja idag är det dags att tvätta igen och det är väl inte det roligaste, men nödvändigt ibland.

Har vart på långpromenad till hästhagen med Fia och Thyra idag. Stannade där en stund och fikade. De skojjade runt Thyra och Sebastian.

Här har vi lite mys på filten.

När jag kom hem tänkte jag först att jag skulle gå en liten sväng till, men det bidde inte så *ler*
Men jag har däremot kokat ihop lite mat till Sebbe, 12 protioner vart det med fisk och potatis.



Nu ska jag rafsa ihop det sista tvätten innan det blir på med ryggsäcken för att få med mig allt till tvätten. *ler* Ser nog ut som om att jag ska ut på vandring när jag ska upp i tvättstugan.

Fortsättning....

Förra veckan var det vårruset i stan och vi skulle ju kolla lite, vart lite sent påtänkt men några glada springare såg vi allt.
Sebastian provade cykelkorgen och konstaterade att vagnen var nog bättre, men att man kan ha skoj i en korg också =)


Provar cykelkorgen!

Igår var vi till morbror John och hans Maria =) (jag känner en del Marior men detta är Johns Maria)

Först lekte vi och fick lite mellanmål. Rivet äpple och morot...

Men sen var det någon som inte var så glad över tillvaron...

Men med byxorna på huvudet och en ny blöja...

Vart livet riktigt roligt igen =)

Inga kommentarer: