2009-04-10

Långfredag...

Ja idag är det långfredag, började skriva lite går men blev avbruten och så sket jag i det helt.

Nu får jag passa på eftersom Sebbe somnade om när han fick ltie välling =) Så skönt!
Han kan behöva sova lite eftersom det kommer bli en lång dag idag.

Jerker ska snart i väg med killarna till Jönköping och titta på bilar.

Själv ska jag in till stan och träffa en klasskamrat och hennes son. Vi ska först gå på stan lite sen luncha för att ta bilarna till Universitetet och titta på squaredansen.
Alltid lite skoj när det finns nya människor som man träffar som blir intresserade av vad man håller på med. Och Påskfestivalen är en av de bättre festivalerna i hela Sverige =) (tycker jag)

Sen ska vi hem till henne och hennes blivande man, de ska gifta sig i sommar.
Lite avis, men men...

Får se om jag tar några kort. Hoppas på att det är fint väder så att de kan vara ute och leka =)

Kram kram

Inga kommentarer: