2009-04-04

Natthelg...

Ja då satt man på jobbet igen, har inte vart här på över en månad så det är lite ovant =)

Har ju börjat skolan så det finns inte riktigt lika mycket md tid för att hoppa in och jobba, men denna helg så blev det jobb.
Ska jobba imorgon natt oxå.

Idag har vi haft lektion om avföringsprover. Mindre skoj men lärde mig faktiskt nya saker. Har jobbat 9 år och aldrig tagit ett "bajs"-prov. Urin har jag testat några gånger men de är lätträknade oxå.

Nu är det "påsklov2 fast ändå inte, har fått med oss hemstudier som vi ska göra idividuellt under veckan.

Jag och sebbe har blivit bjudna på barnkalas (ja Jerker fick följa med oxå)
Är en i klassen vars son fyller 3.

Nu ska jag se klart på CSI som går, men det är repris från i måndags så gör inget om jag missar lite.

Har sett en helskum film nu innan, vet ju fasen inte ens vad den heter. Men de skulle överleva döden...kort sagt.

Ut och jobba lite kanske....igen...
Hadé gött i solen under dagen då jag ligger och grisar =)

Kram

1 kommentar: