2009-04-01

Mycket avklarat idag...

Dagen började med att jag lämnade Sebbe på dagis, hämtade C i Fellingsbro.
Drog till Stan och marieberg....eller vi började på Ikea.
Vidare till Calletex, sen klädjätten. Hittade inte något skoj där.
Så då åkte vi till Bauhouse.
Handlade en räfsa så jag kan göra fint i trädgården.
Skulle ha handlat något som vi kan sätta på fönstret uppe på toaletten, men det fanns så otroligt många olika modeller så Jerker får allt följa med och titta till dem.

Sen blev det en sväng på Marieberg, lite fynd till mig själv =)
In på Coop. Åka till Maxi för att fortsätta handla. När vi var klara där så blev det iväg och tanka, sen en sväng in på Mega för att fixa lite mer vantar =)

Hem och hämta Sebbe....men kom på att jag skulle hämta cykel hos Björn så fick ta en sväng dit oxå.
Sebbe hade haft det super på dagis =) Min lilla kille håller på att bli stor!

Sen åkte vi till Fellingsbro och lekte med C under eftermiddagen.

Tog en promenad till Hemköp för att köpa den Gouda osten =) *ler*

Nu ska jag bara tänka igenom lite sänglägeskomplikationer innan jag går och lägger mig!

Natti, natti!

Inga kommentarer: