2009-06-02

Mör i kroppen...

Ja idag är man lite mör och trött. Var på utbildning hela dagen igår. Först förflyttningstekniker och sen lyftkörkortet. Lokalen vi var i var ju inte den bästa tyvärr. Vi var i vivalla företags by, uppe på nån vind där man hade ställt upp mobila väggar lite provisoriskt.
Det var varmt och kvaft.
Det var riktigt roligt och träffade fina människor.
Sen fick jag skjuts av en annan kursdeltagare, Iréne, till Ica Maxi. Jag skulle ju handla.
Fick tag på mamma så hon kunde komma och hämta mig när jag hade handlat så kunde jag invänta Jerker där och så fick frys varorna komma in i lite kyla. Kände inte riktigt för att vänta så länge vid maxi.
Sen kom Jerker fort iväg för att hämta Sebbe. När vi kommit till ervalla så ringde mobilen.
Det var dagis som undrade var vi var och att det tydligen stod att vi skulle hämta kl:16. Nu var klockan snart 18. Men det visade sig att när jag hade ringt på morgonen om att han skulle gå till 16 dagen därpå så hade hon missuppfattat mig och bytt tid på dagens tid istället.
Så nu hoppas jag att det är i ordning.
Bara för det så ska jag byta tid imorgon oxå. Ska jobba inatt igen.

Kram

2 kommentarer:

E-line sa...

Fungerar inte din bil??

Mlir sa...

lätt hänt ;) (med tidsmissuppfattning)