2009-10-29

Hur stark får man vara???

Idag har jag fixat här hemma... Har äntligen fått bort all fuskträ på badrumshyllan =) Och har spacklat för första gången i mitt liv (vad jag kan komma ihåg)
Men tror det kommer bli riktigt bra.
Har haft hit en elektriker som har kollat på el ut till garaget.

Men idag har Sebbe tagit bort dörren mellan vardagsrummer och köket med hjälp av sin käpphäst!
Sen har jag vart med ut tillgaraget och hjälp till att skruva ihop mammas bil så vi kan få tillbaka våran imorgon =)

Nu ska jag baka klart brödet, första plåten i ugnen av fyra....

Kram å god natt!

3 kommentarer:

Ninna sa...

Jisses vad du hann med både före och efter mitt besök! =) Tack för lunchen och nästa gång ska jag kocentrera mig bättre på filmen o inte skvallra på fejjan!! =)

Mlir sa...

ehhh skulle då gärna vilja veta hur han lyckades få bort en dörr med en käpphäst?!?

E-line sa...

ojoj! Han kommer bli världens starkaste! eller har han kommit på ett multiverktyg till dörrar o lås?? =)

Trevlig helg!

Det var föresten jättelänge sedan vi sågs! Får försöka passa in nån dag. Helgen är vi dock fullbokade..