2009-10-28

Studiedag

Ja idag har lärarna studiedag vilket passar riktigt bra, för vi har redan fått läxor.
Ska läsa in mig lite på stroke och har fått ett patientfall som vi ska göra "vårdplanering" på.

Igår träffade jag en tjej på stan och fick köpa omsorgsboken. Bra med blocket!

När jag kom hem så vart det lite mat och sen läsa igenom fallet innan jag åkte och hämtade Sebbe på dagis. Som vanligt så hade han inte en tanke på att följa med hem :P Han trivs på dagis vilket jag tycker är jätte skönt.

När vi äntligen kommit ut från dagis cyklade vi hem och räfsa lite löv... förstår inte vart allt kommer ifrån och inte har jag en skottkärra som funkar nå bra. Den som är ihop plockad den har punktering. Sen köpte vi en i helgen men den ligger fortfarande i förpackningen.
Så idag ska jag montera skottkärra så kanske löven kan försvinna lite fortare.

Sen tänkte jag fortsätta lite med mitt projekt så att det blir klart någon gång.
Har för berätt för idag så att jag kan fortsätta.

Nu ska jag inta lite frukost =)

Kram

Inga kommentarer: