2009-10-24

Lördag

Ja då var man hemma en helg till alldeles solo, eller solo är jag ju egentligen inte. Men Jerker är inte hemma.
Det är jag och Sebbe. Idag blir et en lugn dag. Vila från "projektet" man måste ju få lite distans till det oxå. Ska sätta mig och sy bara jag ser att Sebbe sover.
Vi har precis ätit lunch och nu ligger han i vagnen ute i trädgården.

Ska försöka göra lite mer ordning i hans rum, satta med hjälp av Jerkers pappa upp en hylla till Sebbes rum. Den är stor och nu måste jag få ut lite andra möbler.
Ska bli spännande att se hur det blir.

Skulle vilja till IKEA men det får nog bli imorgon eftersom vi ändå ska till bauhouse. Svärmor hade sett en toa där som vi ska kolla på.

Mlir nu har vi köpt en sån där toasits som ni har, det är inte IKEA, det är Coop. =)

Hadé

1 kommentar:

Mlir sa...

Ojdå trodde bara de handlade på IKEA allt annat är ju därifrån ;) Du får väl se till o använda det stora hålet bara så blir det lättare o pricka ;)