2011-01-15

...kan inte sova...

...nej men inte p.g.a värkar inte utan en extrem halsbränna =( Är slemmig i halsen och rapig, inte alls så skoj, och för att inte väcka de andra så har jag satt mig (halvligger) i soffan.
Sebbe ligger nämligen i våran säng och jag vill att han sover lite till innan det är full fart.
Var ett tag sedan nu som han kom ner till oss på natten.

Men tror det handlade om en mardröm för han var lite småloken och hade lätt till gråt.
Mammas lilla älsklig, men nu ligger de och slumrar både två.

Själv funderar jag på om jag ska föröska få i mig lite bubbelvatten, om det gör susen för halsbrännan eller om det bara kommer göra att jag börjar kräkas....
Skulle vilja få detta överstökat nu!

Mamma ska komma över idag och hjälpa till lite, julen ska förökas städas ut och J ska ut till garaget för att försöka få hem lite till av de sista stora grejjerna innan sista jan.

Så ska vi möblera om i sovrummet så det blir mer funktionellt till bebisen kommer....(vilken den kan få göra nu om den vill)

Inga kommentarer: