2011-01-20

Pannkaka...

Ja det är det enda som Sebbe vill ha till middag nu om han får välja själv.
Men idag fick det blir korvstroganoff, men med lite lockande av att vi skulle äta lite av pepparkakshuset så gick det ner tillslut oxå =)

Imorgon är det fredag och jag har gått en vecka till.... haft lite sammandragningar idag, men inte mer än så =(

Skulle vilja "ploppa" ut denna varelse nu så vi får lära känna underverket!
Men som alltid så får väl inte jag som jag vill.

Har börja kräkas så fort jag äter igen, mindre skoj, tur att jag har fått behålla det jag ätit på kvällen, men får inte sova för att jag har halsbränna och surauppstötningar om nätterna....

Inget går som man vill, skulle vilja vara pigg och glad och kunnat vara ute i det fina vädret som har varit nu ett par dagar.... Men så fort denna lill* tittar ut och jag blir mer rörlig ska jag ge mig ut på en promenad!

Inga kommentarer: