2011-09-27

Lång vecka...

Ja just nu känns det verkligen så. Sebbe hade feber i söndags så han fick vara hemma igår. Efter lunch tog han en liten tupplur på ca:3h vilket gjorde att jag beslutade att han fick vara hemma idag oxå. Men vilket humör en 4:a åring kan få när han är lite sjuk, men ändå inte har energi för att gå ut men ingen energi att vara ute och leka. Det är lite för mycket med energi för att vara inne hela deagen, men han blir helt slut av det oxå....
Det gäller att finbalansera det hela.
Just nu sitter han och tycker synd om sig själv för att han inte lyssnade på mig och fortsatte att bråka med lillabror.
Men snart så, är det bara att ta nya tag. *ler*
Fint väder är det och det måste bli en promenad till affären i varje fall. Man blir lire slö av att hålla sig inne, men känner att jag har en förkylning i kroppen så för min del är det nog väldigt bra att ta det lite lugnare.
Synd att jag inte får sova om nätterna bara....eftersom O är snorig och lite hostig så gör det att han sover oroligt och då vaknar jag.

Nej nu ska jag sluta klaga =)
Egentligen ska jag vara riktigt glad för det är bland de första gångerna S är sjuk, han var hostig i början av året men inte hemma från fsk. Så det är första sjukdagarna därifrån i år. peppar..peppar!

Nu ska jag oxå försöka få i mig lite frukost, killarna har redan fått.

Hade!

Inga kommentarer: