2011-09-21

Så lite tid...

Ja just nu känns det som att det inte finns så mycket med tid.
jag småfixar lite hår och lite där, men inget som blir riktigt ordentligt =( Vilket kan kännas lite tråkigt.

I helgen hade vi dop för Oscar och jag ska försöka hinna sätta mig och titta på vilka bilder jag ska använda till tack kort. Eftersom vi inte har kvar samma fina tegelvägg så vi hade när Sebbe döptes så får vi fixa något annat.

Kläder ska markeras inför helgens bytardagar i Nora. och jag är bara halvfärdig. När jag har en liten stund över för att hämta sista lådan med kläder i förådet så vräker regnet ner så får det vänta till lite senare =)

Det som är bra med detta väder är att Barn sover bra och jag har ltie tid att sy kuber vilket jag har gjort nu ett par dagar och tycker att det är riktigt skoj igen =) Det går lite upp och ner och nu är det skoj igen så då får man passa på.

Har anmålt mig till julmarknader nu så har jag tur (håll tummarna) så ska jag stå på julmarknad på frövifors den 19-20 november och 3:e advent i Wadköping.
Så det passade ju bra att jag gillar att sy igen, så jag har något att lägga på borden =)

Nu ska jag fortsätta sy och titta på en film, kartongen får vänta lite till då det kom en skulr igen...

Inga kommentarer: