2011-09-09

OJ...

Redan en vecka har gått och ingen uppdatering.
Men veckan har gått sin gilla gång, med en trött mamma så händer det inte ällt för mycket. Men vi har i varje fall gjort lite chokladbollar till dopet och Sebbe gjortde chokladkorvar till fredagsmyset =)
I onsdags kväll låg jag i sängen innan 21 och hade feberfrossa. Tänkte att jag för en gång skull skulle sova bra, men med feberfrossa medförde feberyra vilket verkligen kom i mina drömmar så i lite panik vaknade jag av att jag var tvungen att hitta pinnarna för att bygga skyddet jag hade över mig så att jag kunde få fortsätta sova.
Två pigga killar som skulle upp torsdag morgon så det fick bli en pling till J så han kom lite tidigare hem från jobbet. Så runt halv 5 fick jag avlastning, det var underbart, jag somnade och sov som en stock till kl var 20.
Idag känns det bättre, men inte helt bra, men det är bara att bita ihop och få dagen att gå.
Prästen ska komma på besök och sen ska vi till Lindesberg.
Just nu är J och Sebbe ute och åker lastbil.
Så vi tar det lite lungt här hemma jag och Oscar =)

På återseende =)

Inga kommentarer: