2008-11-03

Måndag och tillbaka i Örebro

Ja då var det ny vecka och November.... Är det bara jag som inte hinner med tiden??
Om 2 veckor fyller Jerker år, har jag konstaterat....lite jobbigt...inte riktigt klart än!

Idag har jag vart hemma på förmiddagen, Sebbe var lite trött efter att ha vaknat vid 7 så han sov lite middag. Sen blev det en snabbis till jobbet för att fixa lösenord till datorn, så jag kan gå på utbildning på torsdag.
Sen iväg till mammas jobb och levererade en kub. Sen upp på stan och träffa bror min.
Det var meningen att vi skulle åka till marieberg, men den telefonen som han skulle åka dit för visade sig tydligen att den inte fanns där. Så det blev en fika på stan och titta lite innan vi åkte hem igen.
Å där är vi nu....Sebbe somnade en stund så jag tänkte uppdatera lite här och sy lite.

Skulle ha bloggat i lördags, men har itne fått bilden av Mlir ännu som skulle behövas för att få en liten uppfattnint om vad vi hade för oss. Så ni får allt vänta tills jag har fått bilden!

Kram kram

Inga kommentarer: