2008-11-11

Snart mitten av November....

Ja nu är det bara full fart frammåt.

Jerker blir gubba i helgen och bakningen har väl gått sådär... eller igentligen så är det väl bara tårtan kvar och den ska jag göra på fredag.

Idag har vi vart iväg på Öppna förskolan och som vanlgit så hade jag glömt att det var något spec. idag. Så vi sprang över till kyrkan och hade barnsången där.
Så idag fick vi oxå sjunga =)

Så skönt när man kommer hem efter en sån här förmiddag för då somnar Sebbe ovaggat och man får lite tid för sig själv. Idag hade jag inte tänkt göra ett skit, men känner jag mig rätt så fixar jag nog med något i varje fall *ler*

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså är det dax för gubba nu =)
Om jag känner dig rätt så har bakat en hel massa gott =)
Vfu tar musten ur mig men än är det bara andra dagen o första med barnen men det blev en kaos dag läs bloggen =)