2008-11-19

Onsdag, Sebbe är sjuk

Egentligen skulle jag ha skrivit detta igår.
Men som vanligt när jag väl kommer för mig något så är det någonting annat som gör att det inte riktigt blir så.

Nu är det 4:e dagen som Sebbe är sjuk och man får väl säga att han är lite piggare, för idag har han fått i sig lite välling och potatismos.
Igår ville han inte ha någonting, inte ens välling. Men fick i honom lite vätskeersättning.
Sömnen har inte vart den bästa, men det är väl något man får vänja sig vid.
Han har haft hög feber, men den har gett sig som tur är.

Har haft mammorna över på pyssel i måndags. Det var jättetrevligt!

Jerker fyllde i helgen och bara jag får lite tid så ska jag uppdatera med bilder.
Gjorde en tårta till honom, vilket tog lite längre tid än vad jag hade tänkt mig.

allt för nu...

kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars sebbe o stackars dig som inte får sova så mycket. Ska bli kul att ses på söndag iallafall =)