2008-11-01

Norrköping

Ja nu kan man verkligen säga att jag inte hänger med i tiden, det är lördag och jag är i Norrköping. Åkte hit igår eftermiddag. Men vad tid det tog att åka hit, det blir väl så när man hamnar bakom såskoppar =)

Vi var iväg till en tygaffär och inhandlade lite tyger, och idag ska vi till Söderköping och handla lite till =)
Ska bli skoj, sen kan jag sy som tusan. Men det är alltid skoj så man kan variera sig lite mer.
Men nu på sista tiden har det blivit rätt så mycket med tyger. Det har vart 20% på Ohlsons tyger i stan. Där vi var igår var det 40% för de firade 40 år. Men tror inte att det är rea i söderköping. Men enligt Mlir skulle de inte vara så dyra i varje fall.

Nu ligger jag på madrassen och inväntar frukost =)
Fint när man bara kan invänta :P
Nej jag ska nog ta mig ut i köket och titta till frukosten. Jag har beställt scones.

Kram

Inga kommentarer: