2008-10-29

Redan onsdag...

...fattar inte vad tiden går fort.
Hinner inte riktigt med tyvärr, men man ska kanske inte göra det heller.

Idag har jag vart på stan med Maria (brorsans) Alla som känner mig vet att jag har alldeles för många Marior att hålla ordning på :P
Innan Maria kom upp på stan träffade jag en annan Maria och snackade lite skit.

Sen blev det lunch på stan, en ny tröja till Sebbe.
Fika på stan, sen till Amy och sa hej innan vi gick hemmåt.

Nu så harjag satt igång tvättmaskinerna börjat plocka undan för att kunna damsuga, men fasen vad grejjer Sebbe har övverallt och jäklar vad ont mitt knä gör...
Fattar inte det, har inte gjort ont på länge nu.... hmmm frågan är bara vad jag har gjort.

Nej damsuga så jag kan ta tvätten och sen iväg och dricka lite vin =D


....så var tvätten klar bara att ta ur vinet och gå...

hadé

Inga kommentarer: