2008-10-07

...forts. Ullared.

Har inte haft lust eller ork att skriva, men bilen startade ju när vi puttade iväg den så vi inte skulle stå i vägen längre.
Så vi fortsatte våran väg till Ullared, med betydligt mer gas vid långsamtgående trafik och rödljus *ler*

Mlir det kommer inte att kommer kort på det jag har handlat... är alldeles för mycket, och många saker är julklappar till Sebbe och hans kusiner =)

Jag hittade allt jag skulle ha förutom regnkläder till mig, men det hade jag glömt skriva upp på listan så det kollade jag inte ens på =S

Men hela kalaset gick på 3200, sen åt vi ju på det och bensinkostnaden (men den står ju Jerker för *ler*)

Just nu sitter jag och väntar på att Sebbe ska vakna, han somnade om efter att jag bäddade om honom och gick ut på toa, så nu vill jag inte gå in i sovrummet innan han har vaknat ordentligt. Kan vara skönt för honom att sova längre än till halv 8 någon morgon.

Kommer lite bilder sen, har tagit men inte orkat tömma kameran.

/L

Inga kommentarer: