2009-02-17

Natt...

Ja det är natt och jag sitter på en av de få lediga stunder framför datorn.
Man kan ju tycka att jagt borde vila eller sitta i soffan vid tv:n, men så är inte fallet just nu.

Har fastant och spelar nu på: www.tanoth.se Inte superskoj spel men är nog ändå lite fast.
Bättre än travian i varje fall här kan man ju sätta igång så att man arbetar upp till 8 timmar innan man behöver göra något igen. Det blir aldrig fullt i några magasin eller silos, vilket är bra för det gillade jag inte att det blev =)

Kan berätta för alla som inte vet ännu att jag har kommit in på skolan som jag sökt. Ska iväg på möte på tisdag nästa vecka för att prata lite om upplägg och så. Så då hoppas jag att jag får veta om jag behöver läsa 2 år som utbildningen är på eller om jag kan läsa lite fortare eftersom jag ska validera.

Sebbe har vart magsjuk och haft ögonfluss, men nu är allt det bra. Själv börjar ag känna mig lite skum i magen nu, men tror inte att det är någon fara.
Har väl fjärillar inför flytt och allt. (skriver alla papper och får nyckel nästa fredag)

Har vart in på telia, så vill ni redan nu uppdatera med nytt telefon nummer som kommer att gälla från 12/3-09 så är det bara att höra av sig.

Kram kram

2 kommentarer:

Ninna sa...

Fastant?? Vad är det?? hehehe tänka sig, JAG fick anmärka på stavfel hihihi!!

Hör av mig sen om numret =)

Lidonia sa...

*asg* ja det är tur det, mitt i natten och med en stationär dator med dess (oanvänbara) tngentbord jag blir tokig! (:are än vad jag redan är)