2009-02-21

Natt......igen....konstigt....

Ja nu är det natt igen och eftersom det bara är då jag är vaken så är det väl lika bra att jag passar på att skriva då oxå.
Nu har det vart mycket med jobb på sista tiden vilket är väldans bra eftersom husköpet närmar sig med stormsteg.
Bara en vecka kvar.... så spännande.
Skulle bara behöva några som har lust att hjälpa till att bära lite grejjer.
Mamma är ju inte bra i armen nu och Bror och Maria jobbar och är inte hemma. Men pappa och K skulle komma och hjälpa till. Barnvakt är fixad så nu är det bara att få in alla saker och lite ordning till dagen efter så man slipper ha en Sebbe klättrandets på lådorna =)
Tror ju att han skulle tycka det var super mysigt om han bara fick.

Har inte hänt så mycket denna vecka för min del, så jag knappt vart vaken då andra människor är vakna. Men Jerker har nog haft det trevligt. Han har fått vara med Sebbe på Öppna förskolan denna vecka. De skulle dit imorgon om det bara var något, men de blir ingen pappis =(

Nej nu får det vara nog!

Kram kram

1 kommentar:

Ninna sa...

Har en utmaning åt dig i min blogg om du känner för det =)