2009-02-05

Torsdag --> Fredag

Jaha då sitter man på jobbet igen, har faktiskt blivit en del redan denna månad så jag är lycklig. Blir fint men lite extra i kassan till när vi ska flytta, kan ju alltid kännas bra =)

Sebbe har spräckt ögonlocket (hur man nu kan göra det)
Han satt i badkaret och skulle väl vända sig eller något, men fick väl till det på något väldans konstigt sätt så att han vick ett litet jack i ögonlocket. Skulle ju själv ha tippat på att det skulle vara ögonbrynet, men inte då.
Har tagit lite kort men det kommer sen eftersom jag sitter på jobbet.

Om det är en massa stavfel så är det för att jag sitter vid en stationär dator, vilket jag har insätt att jag inte alls klarar av. Men det ska väl gå att få in i fingrarna det oxå...

Ihelgen hade jag tänkt att det skulle bli lite packat av, men som det ser ut nu så kommer det inte bli speciellt mycket med det heller.

Grattis mamma!
Hon fyller år idag, men vi ska dit en sväng på lördag istället.
Jobbar lördag natt oxå. Så större delen av helgen kommer gå åt till att sova =)
Alltid skönt att sova *ler*

Nu ska vi ut och jobba igen!

kram kra

Inga kommentarer: