2009-02-02

Utmanad!

ja då har man blivit utmanad och jag som inte brukar gilla sånt, men kan ju för en gång skull göra detta....

4 favorit program på TV:

* CSI
* Lyxfällan
* Drömhus/ Great designs
* Tv4Fakta. (sen vi fick den så tittar jag inte på speciellt mycket annat)

4 saker jag gjorde igår:

* Sov
* Sov
* Sov lite till
* la mig tidigt =)
(hade jobbat natten så jag var trött)

4 saker jag längtar till (efter):

* Flytten till huset
* Sebbe ska börja på dagis.
* Se om jag kommer in på skolan
* Vill ha ett JOBB!

4 favoritrestauranger:

* Whong´s
* Coco thai
* Efesos
* China (vid polishuset i Örebro) (bara för jordnötssåsen)

4 saker på min önskelista:

* Ett Jobb
* En vinst skulle inte sitta fel så vi kan fixa ALLT vi vill med huset på en gång *ler*
* Att jag kommer in på skolan
* Att mina vänner ska må bra

Jag utmanar:

* Chatarina
* Mlir

1 kommentar:

Ninna sa...

Du har fått en utmärkelse! Kolla min blogg så får du se =)